The Black Parade!

 
 
 
Tjabba tjena hallå!
 
Kommer att skriva detta inlägg med låten " The black parade" med "My chamical romance" som liksom bara ploppade upp i mitt huvud när jag skulle börja skriva så what the fuck kör till tänkte jag!
 
Började dagen med en morgon promenad i det härliga vårvädret här i Stockholm, ja jag är faktiskt här igen efter att inte ha fått sagt något då jag och Ida hade kommit på att hon skulle överaska hennes kompis. Men jaa så nu är man här så det är bara att höra av sig ifall någon vill ses!
 
Dagen fortsatte med löpning inna lunch och sedan ett mag/rygg pass mot eftermidadgen. Känns i kroppen vill jag lova men imorgon är en ny dag så det blir vila hela kvälle för att köra på som fan imorgon innan man drar sig mot världens vackraste stad Solna för att hedra Ivan Turina och se AIK spela!
 
Annars idag har det varit ganska lungt, har kollat på lite gamla klipp på youtube samat att jag har sett en film och håll i hatten nu Ida.. Jag har sett Sune i Grekland all inclusive :) Helt okej film som får betyget 8/10 då den var lite i min smak sen kan alla andra tycka va fan dem vill!
 
Nu blir det en kopp kaffe och en skål med kvarg! 
Have a nice sunday!
 
Kisses and hugs
/André D Melin


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0