Sömnbrist, jomenvist!

 
Då var man uppe tidigt igen, som vanligt! Det skulle vara roligt att veta när man sist fick sovmorgon för de har jag inte fått på år och dar..
Alltså jag har inget emot att gå upp tidigt men snälla 1 dag i månaden kan jag väl få?
Men det kanske är så att jag inte behöver sömn för att orkar saker? Måste nog vara något sånt..
 
Ajja nu är man ändå uppe med Ella så vi får väl göra det bästa av situationen så det blir väl äta lite frukost här och sedan gå och väcka några kompisar och ta en promenad till stan med dem och sätta sig på något fik eller så om dem orkar, annars får det väl bli själv..
 
Annars idag så ska jag träna och idag ska magen plågas men vi får se hur mycket jag klarar av idag, man ska ju sova minst 8 timmar när man tränar för att få ut full effekt på sin träning!
Igår så hade jag onyttiga dagen som jag kommer ha 1-2 gånger i månaden och den började med frukost på donken med Max, Ella och Ida för att sedan bege mig till gymmet med allal dem där jag träffade på en massa gamla vänner som det var riktigt roligt att se igen!
Efter gymmet så blev det grilla här i området och då följde även Jonas, Emil och Hanna med på tåget och på kvällen blev det se Champions league finalen som slutade med 2-1 vinst för Bayen!
 
Nej nu ropar Ella att hon vill ha frukost!
 
Kisses and hugs!
/André D Melin
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0