Midsommarafton 2013

 
 
 
 
 
God morgon bakisfolket!
Själv så var man helt nykter igår, inte ens en droppe alkohol så jag mår som jag förtjänar idag ;)
Årets midsommarfirande blev väldigt lungt men endå toppen. Blev ju som ni redan vet att jag firade den hos min mor i Norrköping och väl där så hade dem midsommarfirande nere vid bygdegården som vi gick till fast det jobbiga med det är att det bara är nerförsbacke hela vägen dit och jag går ju på kryckor så det var ingen höjdare, speciellt inte på hemvägen!
Väl där så var det väldigt mysigt, Ella dansade med sin farmor runt midsommarstången då jag inte kunde dansa med henne tyvärr :(
På kvällen blev det sällskapsspel och god mat självklart vann jag mest som vanligt, det kanske är så att dem låter mig vinna som man gör med små barn för att dem inte ska bli sur då jag inte är världens bästa förlorare ;)!
 
Idag så blir det hyra några filmer då det ser ut att bli en dag inne trots att det är 25 grader ute men tyvärr ingen sol. Skulle nog komma lite runt 4:a så kanske tar ett dopp i det blå då :)!
 
Hoppas alla har haft en underbar midsommar med massa underbara människor och skratt <3
 
Kisses and hugs
/André D Melin


Kommentarer
sara carlsson

finaste ellan!

Svar: Visst e hon :)!
André Dahlgren Melin

2013-06-22 @ 11:00:25
URL: http://saralouiise.devote.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0