Balen 2013 m.m!

Hej hallå alla söta!

Har haft fullt upp nu i några dagar så har ej kunnat skriva av mig här men nu så e jag i slowmode så nu går det bra! 
Helgen har varit händelserik och varit fyllt av mycket glädje och skratt! Helgen började sjut bra med att jag följde med min kära vän Martina på hennes bal, där fick jag träffa hennes sjukt härliga klass och vara med om en natt som kommer bli svår att glömma bort då denna bal blev bättre än min "riktiga".
 
I lördags så blev det en sväng på gymmet för att komma i form från gårdagens onyttgheter, blev även måla Ellas rum en extra gång som strax är klart. Annars kommer jag inte ihåg mer från den dagen förutom att jag kom i säng runt 3.
 
Söndagen började med att jag vaknade 20 i 1.. Så länge har jag inte sovit på flera år och jag trodde inte det var sant när jag kollade på klockan så det var bara att kliva upp och äta frukost inann jag skulle till Jernvallen för att se Emil Lundin göra sin premiär match mot SAIK. Resultatet blev nog inte vad vi hade förväntat oss då det blev torsk med 9-0... Hmm. Men som sagt, det är ett helt nytt lag och vi har som målsättning att klara oss kvar i Div.5.
 
Idag så har det blivit att ringa en massa samtal då vi tydligen har bytt hyresvärdar i smultronbacken.. Har även suttit i andra samtal som måste göras för att man ska kunna bo kvar. 
Ännu har inte klockan slagit 09.00 och jag har hunnit med en massa känns det som så jag ska göra mig förtjänt av ett gympass inann jag drar ut på roligheter! 
 
Hoppas alla haft en grym kväll!
 
Kisses and hugs
/André D Melin


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0