Never stop believing!

God förmiddag alla glada!
 
Idag är det en mulen dag ute och man känner suget av en dag i soffan med en massa bra filmer och massa onyttigt, men det sistnämda blir det fan ingenting av!! jag har ju min kvarg jag kan smutta på!
Träningen flyter på bra och skulle ha vägt mig och mätt mig i Söndags men det blev ingenting av det så ska ta mig till Jonas idag för att göra de så jag förhoppningsvis ser lite resultat på vågen.
Började dagen med ett mysigt bad med min dotter som plaskade runt som bara den och hon har fan börjat vissla också låter det som när hon härmar mig när jag gör det, sjukt sött så ska försöka spela in det när hon gör de så får ni höra!
 
De senaste dagarna så har det inte hänt så specellt mycket vad jag kommer ihåg,förutom igår då jag tränade fotboll för första gången på väldigt länge. Laget blev Storviks IF och vi hann träna i 45 min innan det stod klart att vi lära kliva av planen då regnet vräkte ner och blixtrarna slog fint runt om oss!
Allt kändes bra utom konditionen så nu vet jag vad som kommer prioriteras under de närmsta månaderna!
 
Sitter just nu och kollar på Magnus Betnérs turné i London/New York och lär mig lite engelska på cupen, han levererar fan alltid på scenen! 
Nej nu vaknade Ella också så vi ska nog kanske ta och väcka lilla Ida som också sover fortfarande!
 
 
 
 
Kisses and hugs
/André D Melin


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0