Go away i´m allergic to losers

Kvällen är här och jag ligger helt utslagen i soffan efter en dag av lite smått och gott!
Dagen började bra med att Jonas och jag tog en sväng till gymmet och eftersom jag hade en vilodag igår så blev det ett stenhårt pass på löpbandet i 30 min och som avslutning lite magträning. Jonas körde på med styrketräningen och idag blev det ben för den pojken!
 
Mitt nya upplägg på träningen är:
 
Måndag - Biceps/Bröst
 
Tisdag - Axlar/Triceps
 
Onsdag - Vila
 
Torsdag - Löpning 65-75 % 30 min
 
Fredag - Löpning 75-90 %  25 min
 
Lördag - Löpning 60-70 % 35 min
 
Söndag - Mage/rygg
 

Annars idag har det blivit städa lägenheten och fått bort en stor hylla som inte passade in i vardagsrummet så nu har vi en stor vit vägg där vi får hitta på något roligt att ha! 
Skulle ha tränat fotboll ikväll men passet på gymmet satte stopp för det idag då jag kände att jag måste vila ut mig för att klara morgondagens prövning på bandet!
 
Blev att väga mig igår och vågen stannade på 79,1 kg och jag har nu gått ner 3,6 kg på ca 1 månad men från och med i Måndags så är det stenhård träning som gäller!! 
Har nu endast 4,1 kg kvar att gå ner till min målvikt som är 75.0 kg!
 
Nu blir det kolla på tv4:as dokumentär om Amanda Berry och de andra i skräckhuset!!
 
 
Blomberget får stå för bilden idag ;)!
 
 
Kisses and hugs
/André D Melin
 
 
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0