Aktiv dag!

 
Idag ville Ella upp kl. 06.05 hade hon bestämt och morgonpigg som jag var så blev det att kliva upp direkt för att sedan sätta sig och leka med henne och henns hundar!
Klockan bara springer iväg ser jag nu när hon.. nej HAN redan är 07.40! Varför ska en av världens mäktigaste uppfinning vara en hon för? Nej för mig är det han, iaf idag!
 
Nu blev Ella nyfiken och klättrade upp i soffan för att sitta i mitt knä och kolla va jag håller på med men hon verkar inte vara så himla nyfiken då hon inte ska trycka på alla knappar som jag trycker på ;)
Ajja.. idag så blir det gym på morgonen och fotbollsträning på kvällen med Storvik och jag har lovat att stå i mål idag så vi får la se hur de går efter 2 års uppehåll från målet!
 
Nu blir det städa lite med Ella och snart börja göra lite frukost åt mig och Ida och självklart ringa och väcka mamma för att prata om.. ja allt och ingenting :)!
 
Kisses and hugs
/André D Melin


Kommentarer
Carina Dahlgren

Kramar till en underbar son!!!

Svar: kram till en underbar mamma!!
André Dahlgren Melin

2013-05-30 @ 14:54:46


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0