Seg dag!

 
Kvällen är kommen efter en lång och ansträngande dag.. Dagen började med att jag gick upp kl 7 då tvätt var planerad på mitt schema, så jag blev kvar där till kl 11 då det blev dags för den dagliga promenaden ner till gymmet för att träna bröst och bicpes men väl där så var jag helt slut och hjärnan var inte alls där den skulle vara..
Jag fullföljde iaf mitt träningsschema men med lättare vikter.
 
Väl hemma så blev det lunch och sedan deckade jag på soffan och sov fram till halv 5 då jag vaknade att solen bländade mig genom fönstret.
Kvällsmaten blev iaf dagens höjdpunkt då den bestod av skinksnitzel och klyftpotatis med hemmagjord tsatsiki!
Den hemmagjorda tsatsikin är gjord av 200gram lättkvarg 0.1% fett blandad med riven gurka och 4 vitlöksklyftor blandad med örtsalt! Mums fillibabba och det bästa med den är att man kan äta så mycket man vill av den "såsen" utan att det skadar då det bara är nyttigt, så det är ett bra tips till er som vill gå ner i vikt men inte kan motstå såser till mat! 
 
Ikväll så blir det soffhäng för hela bunten, ska nog troligtvis se en film också innan jag slocknar! Blir troligtvis en Wallander då dem är lätt att somna till! 
 
Hoppas alla haft en mysig start på sommarlovet!
 
Kisses and hugs
/André D Melin


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0