På resande fot!

 
Hejsan alla glada midsommar vänner!
 
Har hänt en del saker sen ssta jag skrev faktiskt då jag har hunnit skada mig, blivit sjuk samt rest bort!
Vi kan ju ta allt i turordning och börja med att i Onsdags fick jag premiär spela med Storvik IF och jag gjorde det som mittfältare och allt kändes bra fram till 30 min då jag kommer in i en duell ute på kanten och vrider om knät och drar ut mitt inre ledband.. där var den sommaren över kändes det som just då men nu (Fredag) så kan jag iaf stödja lite grann på höger benet och vill så fort som möjligt börja med min rehab!
 
Sjukling blev jag igår (Torsdag) då jag märkte att jag fått halsfluss! TJOOHOO! Så glad blir man då.. Så nu blir det dricka massa te och ta massa isglass samt knapra tabletter för fulla muggar! Hoppas inte Ella blir sjuk bara :)!
 
På resande fot är jag igen och denna gång är jag i Norrköping för att hälsa på min mor och Rolf då det blir fira midsommar här och sedan Ellas födelsdag!
Just nu så har vi avslutat en lång frukost och ska nog snart börja med allt matfix till picknicken ner till majstången höll jag på att skriva men midsommarstången heter det! 
 
Hoppas alla får en fantastisk midsommar och glöm inte, ta det lungt med alkoholen!!!
 
Kisses and hugs
/André D Melin


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0