Framsteg!!

(Skrivet igår 28/3)
 
 
 
 
Denna dag har börjat så sjukt jävla bra! Började med att man gick upp med dottern vid halv 8 och började röja bort en massa saker till förrådet. Blev att gå och väcka Jonas runt halv 10 men då kände Ella för att somna i mitt knä så det blev sbbt att gå hem och lägga henne. 
 
Efter det så drog jag och Jonas ner på gymmet där Sofie mötte upp oss och ja väl inne på gymmet hade jag blivit hulken eller något då jag tog vikter jag aldrig tagit förut och på lutande bröstlyft så tog jag mer än vad Jonas tagit tidigare så det kändes sjuk jävla konstigt! Men Jonas slog också nytt rekort idag på den och drog på med 25 kg hantlarna! 
Det sjukaste idag var nog chest press övningen där jag tidigare hade tagit 41 kg och knappt kunnat rubba 45 kg som är nästa vikt, men idag slog jag nytt rekord! Men inte 45 kg och inte 54 kg utan 59 kg!! 
Jag har alltså på bara någon dag ökat med 18 kg!!
Jag trodde knappt det var sant!
 
Efter gymmet så gick jag ner mot stan för att möta upp Ida, Martina och Ella som satt på en parkbänk och lekte. Det blev att gå och kolla på en loppis och senda blev det lunch på "Viking". Efter lunchen så ville tjejerna se på alla djuren i statsparken då Cirkus Maximum? är på besök och väl där fick vi se elefanter, zebrer och hästar. Ella tyckte nog mest om en liten ponny som stog ensam så Jojjo och Martina kommer nog bli fattiga snart då dem har lovat att köpa en sån åt Ella ;)
 
Gjorde min första riktigt fotbollsträning igår också men inte som målvakt utan som forward och det kändes faktiskt väldigt bra förutom att konditionen inte sitter där den ska bara! Nästa träning blir på Torsdag med Storvik!
 
Hoppas alla får en härlig solig dag!

 
 
Kisses and hugs
/André D Melin


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0