händelserik dag trots allt!

 
Ella och alla hennes hundar får stå för dagens bild :)!
 
Hej hallå alla glada!
Onsdag idag och med det så är det alltså vilodag från gym och all träning! Känns lite konstigt när man inte tränar nu faktiskt!
Idag fick jag iaf min efterlängtade sovmorgon och frukost på sängen av Ella och Ida, tack så mycket sötnosar! :D 
Annars idag har det inte hänt så mycket förutom att jag tog en fika med Micke vid lunchen och har varit ute med Emil´s hund på en promenad.
 
Blev också en sväng till affären med Ida för att kika lite ifall man hittade något roligt, men som vanligt så blev det mest kolla på allt som fanns :)!
Visst ja kom på att Fredrik kom över och hjälpte mig ta bort klottret på dörren då han hade fått grafittibortagningsmedel av en vän så nu är dörren röd och fin igen! 
 
Om jag tänker efter så har det ju faktiskt hänt en del idag men endå känns det som det inte har de!
Men men nu blir det invänta efterlyst och kika lite simpson!
 
Kisses and hugs
/André D Melin


Kommentarer
Agnetha Nyberg

vilken sötnos ni har jag tänker mycket på dig o er ska du veta jag vill er allt gott hoppas att vi kan träffas nån gång så man kan få ge er en kram på riktigt kram på er o va rädda om er ni tre/Agnetha

Svar: ja visst e hon :)! Det måste vi verkligen tycker jag, desamma och massa kramar!
André Dahlgren Melin

2013-05-29 @ 20:37:16


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0