Kunde ha börjat bättre!!

Hej hallå!
Denna start på utmaningarna hade ju kunnat börja lite bättre än vad den gjorde!
Vi blev sammanlagt 6 st som kom för att spela och jaa det går ju inte så bra.. Blev att ställa in det och spela lite fotboll i solen istället.
Tycker det är väldigt tråkgt när folk säger att dem ska komma och inte gör de men nu vet jag det till nästa gång vilka som inte är välkomna!
Utmaningen blev alltså inte avklarad så jag kommer antingen att fixa ett nytt datum innan jag drar på semester från Sandviken eller så tar jag det i Sthlm !
 
Efter att ha bränt sönder axlarna så blev det en sväng till gymmet med Max för att köra sönder armarna och man kan väl säga att ett nytt rekord är inräknat då jag ökade från 59 till 64kg på chest press!
 
Annars idag har det inte hänt så mycket så ikväll blir det bara mysa i soffan framför en bra film eller två!
 
Kisses and hugs
/André D Melin


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0