En helig dag!

God morgon alla pigga sötnosar!
En dag kan ju inte börja bättre när man drar upp gardinerena och man möts av blå himel och sol! 
Men denna dag kommer inte handla om sol utan idag är det match på Nya Råsunda där Daniel Tjärnström gör sin sista match för Solna klubben! Tyvärr har jag ej hittat någon buss/bil som kör från Sandviken.. riktigt tråkigt, det är nu man saknar när man bodde på värmdö och kunde ta Sl-bussen till matchen och hade sitt årskort! AIK borde ordna en buss precis som Vikning line har som kör åt AIK för oss supportar från olika orter! 
Men men nu är det som det är så det blir att se matchen på tv.
 
Annars idag så blir det en sväng till gymmet för att träna mage och rygg och jag hade tänkt att lägga in ett tips på en bra magövning som jag verkligen gillar att köra! 
 
Börja alltså att ta fram en 3 kg boll!
 
 
Lägg dig sedan på rygg och placera bollen mellan knäna, fötterna ska vara precis ovanför golvet!
 
 
Spänn magen och dra sedan benen och bollen upp mot bröstet och för sedan långsamt tillbaka till startposition!
 
 
Denna magövning är en av mina favoriter just nu då jag tycker den tar mest av dem jag gör för tillfället!
Så testa och se vad ni själva tycker!

Hoppas alla får en bra dag och träna hårt ;) !

Kisses and hugs
/André D Melin
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0