Sommartider!

Idag blev det en trip till min syster Maria för att övernatta där. 
Började med att vi drog oss mot Mölnvik för att handla mat till grillningen som skulle bli av senare. Blev även lite "fönstershopping" då man inte har pengar till allt man vill ha, men nästa månad då jävlar blir det lägga upp en bra budget! 
 
Annars idag har det varit ganska lungt, blev middag med min andra syster Sara och hennes familj och självklart Maria och Philip med! Åt en riktigt fin bit entrécote som legat i marinad hela natten, så sjukt jävla gott!
 
Imorgon blir det troligtvis beställa Iphone 5 om allt går som de ska med min budget, men som jag räknat ut nyss så ska de gå utan problem!
Blir även beställa en åt Ida också, man måste ju vara snäll ;D!
 
Har även hittat en sida.. eller nja hittat och hittat har jag väl inte gjort utan mer blivit tipsad om en sida av syrran som heter " http://www.fyndiq.se " där man kan hitta allt! Haha, men det är verkligen så.. Det känns som allt finns där!  Så den sidan rekomenderar jag starkt !
 
Nej nu blir det vara lite social igen inann man lägger sig för natten :)!
 
Hoppas alla får en grym kväll!
 
Peter sköter grillningen!
 
Philip briljerar!
 
Överskottsenergi grabben ;)!
 
Man skulle göra vad som helst för att få veta vad hon tänker här!
 
 
Sara och Ella :)
 
 
 
Kisses and hugs!
/André D Melin
 

 
 
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0