Morningtime!

Klockan slog precis 08.00 och jag har äntligen blivit lite piggare då Ella vaknade kl 05.00 första gången och sedan vid 07.00 igen men det är en ganska normal tid för henne men det blev väl lite sent för mig igår bara :)!
 
Slog på Rock of age när jag vaknade så den har fått mig lite mer vaken! Riktigt grym film med en massa bra rock låtar! Inte för att jag är världens mest rockiga person men det är ju faktsikt klassiker så det funkar ;)!
 
Kommer bli att ta en promenad ner till hamnen med Sara runt 10:e för att kika runt lite och sen blir det fara hem till Idas mamma, fast först ska jag lämna av Ella hos Jojjo där Ida är :) Blev att hon sov där i natt för att umgås med sina girls och alla ängsviks bor, hoppas det blev en rolig kväll/natt!
 
Nej nu börjar Ella bli otålig så det blir väl kliva upp och leka lite nu! 
 
 
Kisses and hugs!
/André D Melin


Kommentarer
Carina Dahlgren

Tänk vilken omtänksam sambo och pappa du är André är så stolt över dig.Kram Mamma!

2013-05-10 @ 10:17:15


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0