Magsjuka och jobbintervju..

 
 
Blev tyvärr inget inlägg igår då jag inte alls mådde bra då min söta dotter hade smittat mig med sin magsjuka som jag redan fick i Måndags så jag missade hela kvällen på sista April.. Inte så roligt då jag blev vaken hela natten och kunde inte ens få i mig en tesked vatten.. Bland de värsta jag varit med om..
 
Men nu är det Onsdag och det ska bli dags för en jobbintervju med.? ja vad var det nu igen.. kan vara så att det är med posten men kommer inte riktigt ihåg.. Stod inget på lappen förutom adress, tid och plats :)!
Känner mig inte så grymt taggad på det här när man fortfarande är hängig men är ju ett måste.
 
Blev väckt imorse av att pappa som stod och knacka och plinga på dörren för att han hade kommit på att han ville komma med lite ägg kl 07.00 på morgonen, kul :) Men men nu har man ägg så det räcker ett tag framöver iaf och så kom man ju upp i tid.
 
Det roliga idag är att jag ska börja skriva mina utmaningar för sommaren 2013 och redan nu kan jag avslöja en av dem. 
Den här utmaningen kommer att ske på Göta kanal och eftersom jag aldrig har åkt båt där så ska jag skaffa mig en gummibåt och åka en del av Göta kanal med den, kommer bli grymt roligt!
 
Nu blir det dricka blåbärs soppa och kanske äta någon macka om jag orkar göra det. Ska ju även väcka Ida 08.30 idag, skapligt tidigt för att vara henne ;)
 
 
Kisses and hugs
/André D Melin


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0