I'm not Emil, don't fall in love with strippers I like it when they shake, but I like fucking groupies better!

Blev en seg dag tyvärr fast blev iaf åka iväg till Mölnvik för att glida runt lite i affärer och vara cool! Hittade lite man ville köpa men har ju inte råd då man måste betala biljetten tillbaka också.. ! har lite funderingar på att åka tillbaka någon dag tidigare då jag nyss kollat igenom gamla bilder på "bilddagboken" som jag fortfarande kallar den! Saknar att leka med Jonas på natten och ha en riktigt grabbkväll hemma :)! Men men vi får se när jag får tid till de!
 
Har även fått lusten tillbaka att briljera i fotbollsmålet så ska ta kontakt med några klubbar när jag kommer tillbaka till Sandviken :)! Man kan ju iaf testa igen om man har flåset kvar :)!
 
Hip hop som att hata alla bögar men har videos med lebbsex!
 
Ibland när man lyssnar på musik så kan det bara bli att man råka skriva det som sjungs och jaa så blev det nu ! 
Nej men nu blir det slöa mera !
 
 
Kisses and hugs
/André D Melin


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0