Fullt upp!

Haft ganska fullt upp några dagar så kan ju börja med i måndags då det blev åka in till Solna för att heda Ivan Turina och se AIK ta tre starka poäng mot Göteborg!
 
Igår så blev det först en kaffe i hamnen med min vän Emelie för att sen träffa på lilla Acke en stund innan han skulle hämta sin mor och sina systrar på Arlanda. Efter det så visste inte jag och Emelei vad vi skulle hitta på så vi satta oss ner och tänkte en stund och kom på att minigolf skulle vara skoj en solig dag som denna! Så det blev en trip till Siggesta för att briljera som vanligt ;)!  Blev sen gå runt lite där och även då kom vi på en grymt rolig sak och det är att vi ska spela fotbollsgolf med Mange the Divan någon gång!! Så det ser jag fram emot!

När jag väl kom hem så blev det få upp säckpotatisarna i soffan och sen ut på en promenad vid havet, så Ella fick för första gången känna på sanden mellan tårna och det var ganska läskigt så hon stod mest med sin ena fot på den andra ;)! haha 
Hon fick även känna hur det var att doppa fötterna i vattnet och det var inte någon höjdare, här kommer Ida badkrukan fram i Ella ;)! 
 
Men idag så har jag då ingenting planerat just nu förutom en morgon promenix med Ella i vagnen runt Boda för nu jävlar ska jag få bort pappakilorna! Har tyvärr varit lite dåligt med träningen sen jag kom hit men det ska nog ordna upp sig ;)! 
 
Hoppas alla får en fantastisk dag med massa sol!!
 
 
Kisses and hugs
/André D Melin


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0