Det går bra nu!

 
 
Hej hallå alla glada, ni andra kan sticka!
dagen idag har varit riktigt skönt då jag började dagen med ett riktigt skönt gympass med min lilla vän Jonas som jag för en gång skull inte fick släpa upp ur sängen utan han gick upp självmant!! Duktig pojke!
 
Väl hemma så blev det äta en god lunch som bestod av kycklingfilé och ris samtidigt som Ella fick äta köttbullar och mackaroner själv idag och det gick ju väldigt bra. Det var roligare att äta med min gaffel än hennes sked så det fick bli som hon ville, haha!
 
Idag är det även städdag här i området så det blir väl "hjälpa" till lite också, så jag ska faktiskt rensa någon garderob!! Mer orkar jag inte "hjälpa" till med!! 
Men det som är garanterat idag är att se Eurovision eftersom Petra M är sämst och Norge ska vinna!! 
 
Nu blir det dricka bubbelvatten med is och luta sig tillbaka i soffan en stund!
Ha en grym dag!
 
Kisses and hugs
/André D Melin
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0