AWESOME!

Hejsan svejsan!
Efter ytterligare en härlig dag med träning så ska jag väl få tid till atta skriva av mig lite här!
Igår så var min kära vän Jonas med mig hela dagen då min farmor gick bort igår och jag behövde lite stöd i vardagen så han underhöll mig med massa träning och glada miner så det är jag otroligt tacksam för!!
 
Idag så började dagen med en långpromenad för att få igång kroppen och snoppen på morgonen så vi tog en sväng till willys för att handla och sedan tillbaka! Väl hemma så var det lunchtid så det blev att laga kassler och pasta samtidigt som en kille från riksbyggen var här och kollade elen i köketoch fixade till köksluckorna! 
 
Runt 6 tiden så var det dags för ett mag och arm pass och fy hellvete vad vi körde gärnet där! 1,5 h aktiv träning har redan givit mig träningsvärk! På klippet som kommer lite längre ner så kommer en liten sammanfattning av de roligaste övningarna vi körde idag!
Efter gymmet så var det bara hem igen och nu sitter man här med Jonas och typ stirrar in i väggen då vi är sjukt trötta så det blir lägga sig tidigt för imorgon är det uppstigning 06.00 för PW!!
 
Hoppas alla haft en härligt Måndag!!
 
 
http://www.youtube.com/watch?v=8HTSuOeJqiM
 
 
Kisses and hugs
/André D Melin


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0